- Tekstadvertenties en Google Shopping advertenties zijn de soorten advertenties die wij dagelijks beheren. Display advertenties minder
- Remarketing is het opnieuw bereiken van eerdere bezoekers. Deze maken we op basis van segmenten opgebouwd zijn in Google Analytics. Om die ‘segmenten’ oftewel groepen gebruikers te bereiken kan ik ook gebruik maken van Google Tag Manager mocht dat nodig zijn
- Google Ads uitbesteden geeft rust. Je advertenties worden professioneel. Samen heb je meer creativiteit en jij krijgt tijd voor focus op andere delen binnen je webshop of website
- Structuur is belangrijk. Na een eerste audit kan het zijn dat het account flink op de schop moet. Google houdt van een heldere structuur, en wij dus ook. Het gevolg is dat jij helder inzicht krijgt in waarde van je zuurverdiende centen die je investeert in Google Ads
- Rapporten ontvang je normaal gesproken 1x keer per maand
- Wijzigingen zijn soms groot. Die voer ik door in overleg. Met kleine wijzigingen zal ik je niet belasten
- Meetbaarheid is belangrijk. Normaal gesproken vraag ik daarvoor toegang tot Google Analytics
- Hoe gedragen bezoekers zicht op jouw website? Om de effectiviteit van Google Ads goed zichtbaar te maken maken we doelen in Google Analytics
Google Adwords uitbesteden met de zekerheid van:
- Structuur en overzicht in je Google Ads account
- Rendabele advertentiecampagnes
- Heldere rapporten
- Waarde van conversies in verhouding met je ingebrachte euro’s. Conversies zijn verkopen of leads
- Meer verkopen en leads tegen lagere kosten
- Ervaring
- Betrouwbaar advies
- Eerlijk over kosten van clicks in Google Ads Clicks
- Eerlijk over bureaukosten om de advertenties te beheren
