Iemand die met jou meedenkt over marketing?
Contact

Page content

De opbouw van jouw website

De opbouw van jouw website

Zo creëer je een heldere structuur voor jouw website

Mijn eigen website

Pas bij het maken van mijn eigen website kwam ik eracht hoe lastig het kan zijn om daarvoor een goede structuur te bedenken. Terwijl ik veel verschillende ondernemers daar al bij had geholpen. Dagelijks ben je met zoveel dingen verschillende dingen bezig en er zat zoveel informatie in mijn hoofd.

Structuur brengen in jouw website

In het stappenplan dat ik samen met ondernemers doorloop komen vaak een aantal punten terug. De volgende punten kunnen jouw helpen een eerste structuur te vinden, en schrijf ze op!

  1. Over welk product / dienst ben je enthousiast?
  2. Wat zijn de vier belangrijkste producten of diensten die jullie aanbieden?
  3. Welke vier producten of diensten genereren de meeste omzet?
  4. Van welk product of dienst wil je de zichtbaarheid vergroten?
  5. Hoe komen bovenstaande onderdelen terug op jouw website?
  6. Kijk eens bij bedrijven die soortgelijke producten als jullie aanbieden, hoe hebben die het georganiseerd?

Iemand van buitenaf kijkt anders

Jij bent elke dag bezig met jouw bedrijf. Je weet tot in detail wat er klopt binnen jouw bedrijf. De producten ken je door en door. Als je het opsomt doe je eigenlijk zoveel verschillende dingen binnen je onderneming.
Iemand van buitenaf ziet die dingen niet. Er kunnen heldere ideeën ontstaan door samen te brainstormen.

Comment Section

0 reacties op “De opbouw van jouw website

Plaats een reactie


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.